پاورپوینت شصت (60) راه دینی و قرآنی افزایش ثروت و روزی

دسته بندي : علوم انسانی » فقه و معارف اسلامی
توضیحات:
پاورپوینت شصت (60) راه دینی و قرآنی افزایش ثروت و روزی، در 62 اسلاید.

در منابع دین اسلام سوره ها و دعاهایی هستند که تاثیر عجیبی در افزایش مال و ثروت و رفع فقر و تنگدستی در کار و زندگی دارند. در این فایل شصت مورد از اذکار، دعاها و سوره هایی که باعث زیاد شدن رزق و روزی می شوند گردآوری شده است.

در شرایط اقتصادی امروز، افزایش رزق و روزی و ثروت و در کل پیشرفت زندگی مادی یکی از تمایلات همه افراد است تا بتوانند خود و خانواده شان در رفاه باشند و یک زندگی راحت و توام با آرامش را تجربه نمایند . برای افزایش رفاه و افزایش رزق و روزی در کنار عواملی مانند تلاش و کوشش راه های دیگری نیز وجود دارد. یکی از این راه ها توکل به خدا و دعا برای افزایش رزق است. در همین راستا توصیه هایی از طرف امامان معصوم یا عالمان دین مبنی بر خواندن برخی از سوره های قرآن، دعاها و اذکار به ما برای ثروتمند شدن و کسب روزی فراوان شده است که در این فایل شما را با برجسته ترین نقل ها و روایات اسلامی آشنا می کنیم.
البته باید توجه داشت كه برای به دست آوردن روزی و مال و ثروت مشروع انسان نباید از تلاش و كوشش غافل شود و عوامل مختلف دیگر مانند علم و آگاهی نسبت به تجارت و امور مربوط به آن‌، مشورت و تدبیر و... در امر به دست آوردن روزی و بهبود وضع معیشتی و مادی بسیار مؤثر است‌.
همچنین ذکر این نکته لازم است که گشایش و تنگی روزی، روی عللی است كه خدا به بندگان داناتر و به صلاح آنان آگاه‌تر است‌. به بعضی افراد به جهت برخی اعمالشان روزی فراوان و به بعضی به سبب عمل‌هایشان (مانند تنبلی‌، قطع رحم و...) روزی كمتر می‌دهد. برخی را جهت آزمایش‌، روزی فراوان عطا می‌كند و در كار و زندگیشان گشایش می‌دهد و برخی را جهت آزمایش‌، روزی كم می‌دهد و... .
دسته بندی: علوم انسانی » فقه و معارف اسلامی

تعداد مشاهده: 2472 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 62

حجم فایل:1,119 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت