پاورپوینت بازاریابی ایمیلی و بازاریابی پیامکی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت بازاریابی ایمیلی و بازاریابی پیامکی، در 40 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
نرخ باز شدن ایمیل های ( Open rate) : 
نرخ باز شدن ایمیل مقدار کاربرانی را به (صورت درصد) نشان می دهد که ایمیل ارسالی توسط شما را باز کرده اند. 
Bounce Back :
تعداد ایمیل ها از لیست شما است که پیغام غیرقابل تحویل را به ارسال کننده ایمیل بر میگرداند .این زمانی اتفاق می افتد که آدرس ایمیل درست نبوده یا حذف شده باشد.
Opt-in یا double opt-in :
سه نوع لیست ایمیل وجود دارد..
opt-in : یعنی لیست های که کاربران یکبار در ان ها شبت نام کرده و اجازه ارسال ایمیل را به شما داده اند
 double opt-in: یعنی کاربران علاوه بر ثبت نام در لیست ایمیلی شما از طریق لینکی در ایمیل خود این ثبت نام را دوباره تایید کرده اند.
نوع سوم : لیست هایی هستند که به صورت دستی تولید می شوند.

فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف Email Marketing
شرایط Email Marketingخوب
تعاریفی که از Email Marketing باید بدانیم
ساخت لیست مشتریان
بازاریابی ایمیلی بر اساس کسب اجازه
روش جمع آوری اطلاعات علاقه مندان
ساختار ایمیل
روش های ارسال ایمیل
نرم افزارهای بازاریابی Email Marketing
سایت های ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی
نکات مهم در بازاریابی ایمیلی
SMS Marketing
مقدمه
تعریف Sms Marketing
مزیت های ارسال پیامک تبلیغاتی
خدمات Sms Marketing
نرم افزار سامانه پیامک
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 5007 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 40

حجم فایل:4,073 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت