پاورپوینت ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015

دسته بندي : فنی و مهندسی » صنایع
توضیحات:
پاورپوینت ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015، در 111 اسلاید.

استاندارد ایزو ۱۹۰۱۱ راهنمایی برای ممیزی سیستم های مدیریتی شامل اصول ممیزی، مدیریت یک برنامه ممیزی و نحوه انجام ممیزی سیستم های مدیریتی و همچنین ارزیابی و صلاحیت ممیزان و فردی که برنامه ممیزی و ممیزان را مدیریت می نماید، می باشد.

ممیزی فرآیندی نظام مند، مستقل و مدون به منظور بدست آوردن شواهد ممیزی و ارزیابی آنها بصورت عینی برای مشخص نمودن اینکه تا چه حدی معیارهای ممیزی برآورده می شوند، می باشد.

این استاندارد برای تمامی سازمان هایی که نیاز به اجرای ممیزی های داخلی یا بیرونی سیستم های مدیریت کیفیت و یا مدیریت زیست محیطی یا مدیریت کردن یک برنامه ممیزی دارند کاربرد دارد.

به کارگیری این استاندارد برای دیگر انواع ممیزی اصولا امکان پذیر است، مشروط بر آن که در چنین مواردی به تعیین شایستگی های مورد نیاز اعضای تیم ممیزی توجه خاص مبذول شود.
مشخصه های ممیزی با اتکا به تعدادی اصول توصیف می شود. این اصول ممیزی را به ابزاری اثربخش و قابل اطمینان برای پشتیبانی از خط مشی ها و کنترل های مدیریت مبدل می سازد که سازمان می تواند بر مبنای اطلاعات فراهم شده از آن، در جهت بهبود عملکرد خود اقدام نماید. پیروی از این اصول پیش نیازی ضروری برای ارائه ی نتیجه گیری کافی و مرتبط از ممیزی و فراهم آوردن این امکان است که ممیزانی که مستقل از یکدیگر کار می کنند در شرایط مشابه به نتایج مشابه دست یابند
دسته بندی: فنی و مهندسی » صنایع

تعداد مشاهده: 7263 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 111

حجم فایل:8,704 کیلوبایت

 قیمت: 165,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت